13144 10203116493859889 8195977353184195996 nМетою «Навчально-тренувального банку» факультету банківського бізнесу Тернопільського національного економічного університету є поширення та застосування тренінгових технологій навчання, наповнення практичних занять новим змістом для перетворення їх в дієві заходи опанування навчального матеріалу, посилення практичної складової підготовки випускників ТНЕУ напряму підготовки «Фінанси, банківська справа, страхування».

Основними завданнями «Навчально-тренувального банку» є:

  • - навчання студентів сучасних методів обслуговування клієнтів банку на основі теоретичних знань, одержаних під час опанування спеціальних дисциплін;
  • - сприяння оволодінню навиків щодо оформлення, перевірки і супроводження банківських і клієнтських документів, роботи із сучасними програмними продуктами відповідно до передових банківських технологій.

У «Навчально-тренувальному банку» студенти мають змогу здобувати навики з розрахунково-касового обслуговування клієнтів, залучення депозитів і надання кредитів клієнтам. Всі операції здійснюються за допомогою програмного комплексу «Автоматизована банківська система Б2» (використовують близько 80 банків України) та Приват24. Це система автоматизації та оптимізації діяльності банків –  об’єднує більше 100 модулів, які консолідовані в єдину систему. Вона призначена для комплексної автоматизації банківської діяльності, є повноцінним інструментом ведення банківського бізнесу й дозволяє автоматизувати широкий спектр бізнес-процесів і фінансових інструментів банку.1495014547 img 4186

Кредитоспроможність позичальників оцінюється за допомогою скорингових моделей, що використовуються провідними банками країни. Крім цього для студентів організовують ділові ігри, наприклад: «Холодні дзвінки до клієнтів», «Продаж банківського продукту», «Мистецтво презентації», «Фінансово-банківська аналітика» та ін.

Навчання, організоване у такий спосіб, сприяє якісній підготовці студентів до самостійної роботи у період виробничої практики, формує професійні уміння щодо прийняття самостійних рішень.

Такий спосіб з використанням інтегрованого навчання сприяє формуванню висококласного спеціаліста, готового до застосування здобутих навиків на практиці.